  • 11. Data: 2005-02-16 17:46:06
    Temat: Re: jakie prawa ma 13-latka?
    Od: poreba <d...@p...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> popełnił 16 lut 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:cuussl$j2d$1@opal.futuro.pl:

    > ja bym zastanowil sie nad czym innym, czy jesli dziecko z wlasnej n
    > nie przymuszonej woli odmawia spotkania z rodzicem,
    > to jest sens w jakikolwiek sposob je do tego zmuszac,
    ... i do takich m.in. rozwazan powolano do zycia grupy z
    psychologia, dzieci, wychowanie
    w nazwie

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-02-18 12:03:24
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Moze ale dlaczego mialaby to robic ??

    Czlowiek nie funkcjonuje w systemie dwojkowym. Sa powody bardziej lub mniej
    obiektywne ale uwazam, ze nalezaloby rozwazyc czy matka dziecka pod opieka
    ktorej dziecko sie znajduje wlasciwie wykonuje wladze rodzicielska. Przeciez
    dziecko nie ma uprzedzen do ojca bedzacego w spojnej rodzinie a czesto jest
    tak, ze raptem dziecko po rozwodzie zaczyna nienawidzic opiekuna z ktorym
    juz nie przebywa. Czy to znaczy, ze dziecko kocha swojego ojca za to ze
    sypia z jego mama ??
    Uwazam, ze nalezalo by sie przyjzec matce dziecka czy aby brak sprzeciwu nie
    byl tylko pustym slowem.

    Pozdrawiam Maver