  • 1. Data: 2002-09-05 11:37:38
    Temat: jakie konsekwencje ?
    Od: "AdamW" <a...@k...onet.pl>

    Witam, potracilem pieszego (pijanego) idacego srodkiem pasa w tym samym
    kierunku. Bylo to wieczorem,(calkowicie ciemno)z przeciwka jechaly pojazdy,
    ktore troche mnie oslepily, moja predkosc to okolo 80 km/h, (dozwolona
    90km/h) lecz tego nie jestem pewien. Moglo byc wiecej. W przesluchaniu
    wstepnym zeznalem, (jako swiadek) ze bylo to 80km/h.
    Przesluchujacy powiedzial, iz biegly sadowy ma okreslic jaka to byla
    predkosc. Jezeli okaze sie ze bylo np. 95km/h bede ukarany. Jak ?
    Nastepna sprawa: dlugosc drogi hamowania byla bardzo krotka, gdyz pieszego
    zobaczylem dopiero okolo 10 m przed soba i nastepnie po potraceniu,
    przestalem gwaltownie hamowac i dlatego pojazd moj zatrzymalem kolejne 10
    czy 15m od miejsca zdarzenia. Przesluchujacy pyta dlaczego przestawilem
    pojazd po potraceniu.
    Prosze o wypowiedzenie sie w tej sprawie AdamW