  • Data: 2003-07-30 17:35:26
    Temat: jak zweryfikowac policje
    Od: "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru> szukaj wiadomości tego autora

    jade dzisiaj rowerem i nagle zatrzymuje mnie 3 mlode osoby, wyjmuja odznaki
    "policja" i pytaja czy to moj rower, odpowiadam, ze tak i mowia, ze podobny
    zostal przed chwila skradziony. spisali mnie i odjechalem. wszystko
    wygladalo dosc podejrzanie - nie slyszalem jeszcze zeby policja
    zainteresowala sie skradzionym rowerem, a szczegolnie w takim stopniu (sam
    pozbylem sie 2 i wiemu znajomym tez ukradli) poza tym skad mieli pewnosc, ze
    nie klamie, mowiac "tak".
    w jaki sposob moge w przyszlosci zweryfikowac czy to nie sa "przebierancy" -
    jakis telefon (997 chyba nie, mieszkam w Poznaniu), legitymacje...? i czy
    musze podawac swoje dane os.

    pozdr., Wojtek