  • 1. Data: 2004-08-11 23:31:30
    Temat: jak zmusic wspolwlascicieli do wylozenie kasy na remont dachu???
    Od: "gaet" <g...@o...pl>

    Witam

    Problem jak w temacie, a szczegoly to:

    mieszkam na ostatniej kondygnacji, dach jest w oplakanym stanie, woda
    przecieka przez sufit (podczas deszczu)
    nie moge zmusic wspolwlascicieli kamienicy do podjecia decyzji o remoncie
    dachu,
    w zamian za to mowia oni ze trzeba strych sprzedac i ten kto kupi zrobi
    remont jak bedzie adaptowal,
    problem w tym ze ja nie chce miec sasiada nad glowa, i nie zamierzam
    sprzedawac strychu
    natomiast chce wylozyc kase na remont. Czy sa jakies prawne sposoby aby
    wymoc na wspolwlascicielach
    partycypowanie w kosztach tego remontu???

    dzieki za pomoc

    pozdrawiam

    G.

  • 2. Data: 2004-08-12 01:46:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfef9r$ku9$1@nemesis.news.tpi.pl>, gaet wrote:
> [...]
    > przecieka przez sufit (podczas deszczu)
    > nie moge zmusic wspolwlascicieli kamienicy do podjecia decyzji o remoncie

    A co to, wspolnota? Jeśli tak to:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20000800903&type=3&name=D20000903Lj.pdf

    Rozdział 3, ze szczególnym uwzględnieniem art 14.

    Zagróź im że po prostu sprawa skończy się w sądzie. Powinieneś najpierw
    doprowadzić do uchwały w ww. sprawie. Jak będzie negatywna to ją zaskarż
    przed sądem.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-12 06:34:59
    Od: e...@g...pl (eusso)

    gaet napisał(a):

> [...]
    > wymoc na wspolwlascicielach
    > partycypowanie w kosztach tego remontu???

    A jakiej powierzchni jest ten dach i ile jest kasy na FR?