  • 11. Data: 2006-03-24 17:57:24
    Temat: Re: jak zglosic obraze uczuc religijnych?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e019ea$ai5$1@inews.gazeta.pl |<onrad
    <b...@j...bardziej.trendy> pisze:

    > Imie Maryi jest przedmiotem czci religijnej. Nadanie tego imienia stacji
    > radiowej, ktora z etyką chrzescijanska nie ma nic wspolnego (gdzie
    > milosc blizniego i zycie w prawdzie?) jest obrazą tego imienia. W moim
    > przekonaniu
    Człowieku, przecież jesteś nauczycielem, winieneś być człowiekiem światłym.
    Dajże spokój.

    Jotte

    PS. Ty to naprawdę na poważnie? No nie wierzę, zrób jakąś lepszą
    prowokację...

  • 12. Data: 2006-03-24 19:00:32
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Jotte napisał(a):
    > Człowieku, przecież jesteś nauczycielem, winieneś być człowiekiem światłym.
    > Dajże spokój.

    jakby to powiedziec - wlasnie probują mnie wywalic z roboty ;)

    > PS. Ty to naprawdę na poważnie? No nie wierzę, zrób jakąś lepszą
    > prowokację...

    Tak mnie naszlo po ostatnich regulacjach mediow przez rozne osoby
    starajace sie przypodobac obecnej wladzy. Czemu by nie w drugą stronę?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 13. Data: 2006-03-24 21:13:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e01fkg$633$2@inews.gazeta.pl |<onrad
    <b...@j...bardziej.trendy> pisze:

    > jakby to powiedziec - wlasnie probują mnie wywalic z roboty ;)
    Nie daj się łatwo. Życzę powodzenia.

    > Tak mnie naszlo po ostatnich regulacjach mediow przez rozne osoby
    > starajace sie przypodobac obecnej wladzy. Czemu by nie w drugą stronę?
    A po co?

    Jotte

  • 14. Data: 2006-03-24 21:24:16
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Jotte napisał(a):
    > Nie daj się łatwo. Życzę powodzenia.

    Juz mi sie szczerze mowiac nie chce :) Nosilem sie od 2 miesiecy z tym
    aby pojsc do dyrekcji i powiedziec, ze chce zrezygnowac z pracy ale nie
    mialem jaj. A tu dyrektorka mnie wezwala do siebie by powiedziec, zebym
    szukal innej szkoly bo od wrzesnia nie bedzie dla mnie etatu :) Jedyne
    co zaluje, to to, ze nie zrezygnowalem sam :)

    > A po co?

    bede mial troche wolnego czasu ;-P

  • 15. Data: 2006-03-24 21:32:34
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > List swój traktuje w 100% serio, więc jeszcze raz proszę o pomoc.

    Skoro nie masz podstawowych wiadomości nt. prawa i postepowania - zadziobią
    cie przy pierwszej okazji...

    O demonstracjach moherówek pod twoim domem nawet nie wspominam... ;)

  • 16. Data: 2006-03-24 21:34:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e01o20$ceh$1@inews.gazeta.pl |<onrad
    <b...@j...bardziej.trendy> pisze:

> [...]
    > szukal innej szkoly bo od wrzesnia nie bedzie dla mnie etatu :) Jedyne
    > co zaluje, to to, ze nie zrezygnowalem sam :)
    Nic straconego. To, że ona coś powiedziała to nic. Ważne, co Ty napiszesz.
    Teraz mógłbyś przejść sie po szkole i sprawdzić parę rzeczy - bezpieczeństwo
    klatek schodowych, sanitariaty, metryki i rozmieszczenie gaśnic, zwróć uwagę
    na oświetlenie sal, oznakowanie przeciwpożarowe itd. Na pewno coś
    znajdziesz. Nie możesz tego tak zostawić, qrdę, trzeba zgłosić zaniedbania,
    przecież tam jest młodzież... ;)

    > bede mial troche wolnego czasu
    I na to chcesz go marnować? Nie lepiej wykupić fajną wycieczkę, wziąć swoja
    kobietę i wypocząć?

    Jotte

  • 17. Data: 2006-03-24 21:35:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 17:17:39 +0100, |<onrad napisał(a):

    > Czy ktos moze mi poradzic w jaki sposob zglasza sie obraze uczuc
    > religijnych?

    Końrad, co Tobie odwala? Czytam Twoje posty na różnych grupach i jak do tej
    pory wydawałeś się rozsądnym człowiekiem :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-03-24 22:41:56
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    scream napisał(a):

    > Końrad, co Tobie odwala?

    Moze, nie wiem. Jakos mi sie chce zaprotestowac przeciw nadchodzacej
    jednokierunkowej cenzurze.

    btw: mieszkam w Bialymstoku i to moze dlatego. Tu sie nie da pojsc do
    galerii, bo ja zamykaja prawicowi radni, ktorzy nigdy w niej nie byli
    ale czuja sie urazeni. To troche dobija :) I pomyslalem, ze kto mieczem
    wojuje od miecza ginie :) RM nie slucham, ale czuje sie powaznie urazony ;)

  • 19. Data: 2006-03-25 01:27:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2006 23:41:56 +0100, |<onrad napisał(a):

    > Moze, nie wiem. Jakos mi sie chce zaprotestowac przeciw nadchodzacej
    > jednokierunkowej cenzurze.

    > btw: mieszkam w Bialymstoku i to moze dlatego. (...)

    Ja mieszkam w W-wie i myślisz, że tu jest lepiej? Miejsce zamieszkania nie
    ma nic do rzeczy. Tutaj też zamykali galerie, tutaj odbywają się wszelkie
    protesty, tu każdy przyjeżdża blokować miasto... Ogólnie w kraju źle się
    dzieje. Teraz jest względny spokój, ale niedługo ludzie sie porządnie
    wkurwią na to co robią ci na górze i dopiero zacznie się jatka. A gdzie?
    Oczywiście, w Warszawie :( Obawiam się jednak, że żadne protesty na nic się
    nie zdadzą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-03-25 10:42:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak mnie naszlo po ostatnich regulacjach mediow przez rozne osoby
    > starajace sie przypodobac obecnej wladzy. Czemu by nie w drugą stronę?

    zobaczysz jak wybory wygra partia niezwiazana z Ojcem rydzykiem (SLD,
    platforma) co wtedy sie stanie z radiem Maryja i TV Trwam.
    Przypuszczam ze za szerzenie neinawisci, klamstwa odbiora im koncesje.
    Co moim zdaniem bedzie w pelni uzasadnione.

    P.