  • 1. Data: 2002-07-19 22:31:44
    Temat: jak zalozyc STOWARZYSZENIE ?
    Od: "coolio " <c...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam,
    chcialbym wraz z kilkoma osobami zalozyc stowarzyszenie ktore wystartowaloby w
    wyborach lokalnych.
    mam wiec pytanie jak to najprosciej zrobic jakie sa wymogi co i jak dlugo sie
    zalatwia itp
    moze jest gdzies ustawa o stowarzyszeniach w sieci ? bo nie posiadam obecnie
    wersji drukowanej.

    pozdrawiam,
    coolio

  • 2. Data: 2002-07-20 10:00:23
    Temat: Re: jak zalozyc STOWARZYSZENIE ?
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    coolio wrote:
    > chcialbym wraz z kilkoma osobami zalozyc stowarzyszenie ktore
    > wystartowaloby w wyborach lokalnych.

    Do tego to raczej będziesz musiał założyć komitet wyborczy.
    Przeczytaj ordynację do tych wyborów zaraz jak ją tylko uchwalą.

    Co do stowarzyszenia to pchnąłem Ci na e-mail wszystkie formularze
    i wzory

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Osoby chcące odzyskać pieniądze wyłudzone przez przekierowanie
    połączeń z Internetem na numer 0-700xxx zapraszam na stronę

  • 3. Data: 2002-07-20 20:38:30
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    > Co do stowarzyszenia to pchnąłem Ci na e-mail wszystkie formularze
    > i wzory

    Mógłbym prosić o przesłąnie na mój e-mail też tych wzorów i formularzy?
    Dzieki m...@p...onet.pl

    > pozdrawiam
    > Arek
    LuKaS

  • 4. Data: 2002-07-22 19:43:47
    Temat: Re[2]: jak zalozyc STOWARZYSZENIE ?
    Od: m...@c...pl (mikrom)

    Serdecznie Witam !
    W nawiązaniu do e-maila z dn.2002-07-20

    AS> Co do stowarzyszenia to pchnąłem Ci na e-mail wszystkie formularze
    AS> i wzory

    Czy mogę prosić użytkownika Astec SA o przesłanie
    wszelkich wzorów formularzy dot założenia stowarzyszenia.

    Dziękuję i pozdrawiam m...@c...pl

    21 lipca 2002 niedziela 06:57