  • 1. Data: 2002-07-19 14:41:50
    Temat: hazard - czy legalny?
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    witam wszystkich,

    pytanie jak w temacie - czy hazard w Polsce jest legalny? i jak wyglada
    kwestia podatku od takiego "dochodu"?

    pozdrawiam
    tribeca

  • 2. Data: 2002-07-19 15:35:29
    Temat: Re: hazard - czy legalny?
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam wszystkich,
    >
    > pytanie jak w temacie - czy hazard w Polsce jest legalny? i jak wyglada
    > kwestia podatku od takiego "dochodu"?

    Nie znam przepisów określających co należy uważać za hazard, ale znam kasyna
    warszawskie :)
    I skoro w nich bywam, zresztą jak najbardziej legalnie (nawet muszę okazać
    dowód osobisty żeby mnie wpuścili),
    to śmiem twierdzić że hazard w Polsce uważany jest za legalne źródło biznesu
    ;)

    Astucci

  • 3. Data: 2002-07-19 15:42:05
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Astucci" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowód osobisty żeby mnie wpuścili),
    > to śmiem twierdzić że hazard w Polsce uważany jest za legalne źródło

    dzięki za odpowiedź, tak, wiem, że są kasyna, ale co z podatkiem? płacisz
    podaki od tego, co zyskałeś w kasynie?;)

  • 4. Data: 2002-07-19 19:26:49
    Od: c...@w...pl (chawison)

    10% -podatek od gier i zakladow

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-19 20:51:38
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl>

    ale powyzej jakiejs kwoty dopiero jest podatek chyba 2100 zl