  • 11. Data: 2003-11-16 21:13:49
    Temat: Re: jak wygrac z adwokatem
    Od: "TOFIFIK" <r...@p...pl>

    Media i tylko media bo w tym zasranym kraju panoszą się jak wszy tacy
    adwokaci albo ich znajomi
    I mimo że masz racje to przegrasz. Sam miałem sprawe przeciwko adwokatowi
    (archiwum), to jest obślizgła sprawa. trzeba coś z tym zrobić .... może UE
    pomoże.

  • 12. Data: 2003-11-17 23:10:40
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "TOFIFIK" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Media i tylko media bo w tym zasranym kraju

    Kolego - zasrany to jesteś może Ty. Jeśli Ci się nie podoba to Łukaszenka
    Cię przyjmie z otwartymi ramionami.

    --
    Depi.

  • 13. Data: 2003-11-17 23:21:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lidia_b" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "lablador" <l...@p...fm> wrote in message
    > sie
    >
    > Niestety mylisz sie.... bardzo chcialbym by to byla tylko powiesc z
    jakiegos
    > kiepskliego kryminalu, lecz niestety to jet fakt realny zgodny z moim
    > opisem.

    Wiesz, że nie ma na liście ORA adwokata o nazwisku "Skorupko"? Jest Lucjan
    Tadeusz SkorupkA. Cos dziwnego, żebyś nie pamiętał nazwiska swego
    adwersarza.
    I faktycznie sprawa jest dziwna co najmniej, albo coś nie do końca nam
    przekazałeś.

    Podaj jakies fakty - co to za wyrok, jak brzmi sentencja, czy mas
    uzasadnienie, czy adwokat wystapił o nie itp itd...

    Nie słuchaj tego, że teraz tylko media. Może jeszcze możan cos zrobić -
    istieje zawsze możliwosc przywrócenia terminu w razie czego. Ale na pewno
    będziesz potrzebował dobrego adwokata.

    Postaram się dowiedzieć czegos o imć Skorupce a Ty daj jakieś szczegóły.
    Może fizycznie będę mógł pomóc.

    Depi.