  • 1. Data: 2003-11-15 20:29:01
    Temat: Mam problem z ksiega wieczysta i mapka prawna - HELP
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Kilka miesiecy temu rodzice przekazali mi kawalek
    gospodarstwa rolnego. Moja mam stracila prace, a nie mogla przejsc na
    zasilek dla bezrobotnych poniewaz miala za duzo ziemi. Przekazali mi z ojcem
    darowizne, mama dostala zasilek.
    W chwili obecnej sad przyslal nakaz dostarczenia mapki prawnej mojej
    nieruchomosci - podobno kosztuje to okolo 700-1000 złotych. Ja obecnie
    studiuje dziennie, mama zarabia 400 złotych pracujac na 1/2 etatu. Ojciec
    nie pracuje, ma rente okolo 200 złotych, nie stac nas wiec na zaplate 1000
    złotych geodecie.
    Co mi grozi jak nie dostacze mapy? Czy akt notarialny straci waznosc? Czy
    mama bedzie musiala zwrocic pieniadze z zasilku dla bezrobotnych? Czy po
    prostu nic sie nie stanie, a problemy beda dopiero wtedy, jak bede chcial
    cos zrobic z moja dzialka?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-11-17 09:12:56
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > ojcem darowizne, mama dostala zasilek.
    > W chwili obecnej sad przyslal nakaz dostarczenia mapki prawnej mojej

    Nie wiem, czy istnieje cos takiego jak "mapka prawna",
    ale mapma ewidencyjna gruntu jest duzo tansza...

> [...]
    > prostu nic sie nie stanie, a problemy beda dopiero wtedy, jak bede chcial

    Zorientowac sie o jaka dokladnie mapke chodzi iz apytac w wydziale geodezji
    ile to kosztuje..

    Te 700 - 1000 to kosztuje mapa do celow projektowych..
    prawie na pewno ne o taka chodzi..

    Boguslaw