    From: "PR" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak wycofać sprawę od komornika?
    Date: Sat, 26 Aug 2006 23:14:49 +0200

    Witam.
    Jestem wierzycielem, jeden gość co nie płacił- dostałem na niego nakaz i ma
    egzekucję. I top było proste, praqie szablonowe.

    Jednak gość do bogatych nie należy, zajęcie wynagrodzenia powoduje, że facet
    ma dodatkowy kłopot ze spłatą kredytów, dogadałem się z nim i chcę na razie
    sprawę od komornika wycofać. Zaoszczędzi sobieprzynajmniej na kosztach
    egzekucyjnych.
    Ale Jak to zrobić? Jakiś wzór? Potrzebne jakies uzasadnienie albo coś?
    Formalnie to co to jest, jakies zawieszenie egzekucji? Wstrzymanie?

    Generalnie -jaki papier powinienem wysłać komornikowi?

    Dzięki za konkrety!