    From: Taras <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak ustanowic wspolwlasnosc?
    Date: Fri, 17 Oct 2003 21:18:40 +0000 (UTC)

    witajcie

    Google wypluwaja mase linkow na temat zniesienia współwłasności, a mnie
    interesuje dokladnie odwrotna sytuacja.

    Kupuje mieszkanie, ze wzgledu na premie gwarancyjna z ksiazeczki
    mieszkaniowej umowa bedzie tylko na mnie. No ale chce, zeby pozniej
    mieszkanie bylo wspolna wlasnoscia moja i dziewczyny. Jak to zrobic?
    (wiem, "najprostszym" rozwiazaniem jest slub cywilny przed zakupem ;) )

    pozdrowienia
    Przemek