  • 1. Data: 2003-07-10 20:14:34
    Temat: jak to jest na granicy polsko-czeskiej i czesko-polskiej?
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Mam zamiar jechać do Czech na zakupy. Planuje kupic trochę ciuchów- buty,
    dres, kolszulki, sukienki, bieliznę... i takie tam. Każdego po jedej
    sztuce... I teraz czy wracając z Czech nie bede miała żadnych problemów? Czy
    musze odrywać wszystkie metki (czesc przeznaczyc chcialam na prezent, wiec
    wypadaloby z metką), czy muszę wystawić te ciuchy do oclenia? Czy na granicy
    mogą mnie za coś takiego zatrzymać? Jak to wygląda? Pierwszy raz jadę na
    takie zakupy więc pytam. A co by było gdybym miała np. po 2 takie same
    rzeczy- ubrania? Pozdrawiam. N.

  • 2. Data: 2003-07-10 21:00:30
    Od: "Adles" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogą mnie za coś takiego zatrzymać? Jak to wygląda? Pierwszy raz jadę na
    > takie zakupy więc pytam. A co by było gdybym miała np. po 2 takie same

    Tak zasadniczo to mamy rok 2003 i w Polsce tez już mozna kupic buty, dresy,
    bielzne...nawet tanio i to pomijając koszty podroży do Czech.

    Ale pamiętam te czasy gdy do Pepików jezdziło sie na zakupy. Moje pierwsze
    adidasy mama przywiozła mi wlasnie z Czeskoslovensko.

    Co do meritum - możesz spokojnie sie obkupić. Nic ci nie zrobią.

  • 4. Data: 2003-07-11 07:48:06
    Od: marek <f...@f...pl>

    Nicolka wrote:

    > A co by było gdybym miała np. po 2 takie same
    > rzeczy- ubrania?
    >
    > Czy musze odrywać wszystkie metki?

    Wiesz co? Celnik wyłowi Cię na granicy od razu. Ty bedziesz miała taki
    strach w oczach, że od razu pomysła, że wieziesz co najmniej narkotyki i
    przetrzepia Wam cały samochów.:-)))

  • 5. Data: 2003-07-11 21:03:31
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Pytam poważnie... Jestem poprostu uczulona na celników... i ich zagrywki.
    Proszę o poważną odpowiedź...