  • 1. Data: 2002-11-05 18:24:49
    Temat: jak sie studiuje prawo w Gdańsku?
    Od: "Xineh" <x...@w...pl>

    Zastanawiam sie caly czas nad wyborem kierunku studiów, mam wielki metlik w
    glowie, mysle o prawie, najblizej mam do Gdanska, i stad pytanie, czy moze
    lepiej studiowac w Toruniu?

    pzdr
    Justyna

  • 2. Data: 2002-11-05 19:32:37
    Temat: Re: jak sie studiuje prawo w Gdańsku?
    Od: "KrystianusDami" <k...@d...pl>

    Odradzam Wrocław
    organizacyjnie najwiekszy balagan jaki mozna sobie wyobrazic , za tyle
    pieniedzy wybudowali kolejny gmach a goscia od logistyki nie potrafia
    zatrudnic by to poukładał

    Poznan jest całkiem dobrtze poukładany.

    Co do poziomu to Wrocław dla chcacyh sie nauczyc jest najlepszy ale czy jest
    sens tracic nerwy na organizacyjny chaos?

    No i Torun tu tez jest swietnie i chyba blisko skoro do Gdanska blisko.

    innych uczelni nie znam.

    powodzenia

    Użytkownik Xineh <x...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq926u$abq$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-11-05 21:50:20
    Od: "Andrzej" <b...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-11-05 21:50:31
    Od: "Piotr Błachowski" <p...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-11-06 07:22:46
    Od: Mariola Jarząbek <m...@b...gov.pl>

    no i jeszcze jest niepowtarzalny chaos na Wydziale prawa UW czyli dla tych co
    nie potrafia rozszyfrowac NAJLEPSZYM wydziale prawa w tym kraju! straszny syf
    administracyjny ale to wszedzie tak jest i to daje tez wiele nauki na
    przyszlosc! polecam! ja juz koncze te studia i jakos przezylam:-) nie wiem
    tylko co mi dadza haha
    powodzenia

    Xineh napisa?(a):

  • 6. Data: 2002-11-06 08:37:22
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    a ja bede obstawal za moim ukochanym UJotem :):):)
    indywidualizm w kazdym calu ale ogolnie doskonale

    pozdrawiam:
    Lukasz

  • 7. Data: 2002-11-06 12:53:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Mariola Jarząbek napisa_(a):

    > no i jeszcze jest niepowtarzalny chaos na Wydziale prawa UW czyli dla tych co
    > nie potrafia rozszyfrowac NAJLEPSZYM wydziale prawa w tym kraju!

    najlepszy to podobno jest UJ...
    A chaos... też ma swój urok :)

    KG

  • 8. Data: 2002-11-06 18:14:24
    Od: "Xineh" <x...@w...pl>

    dzieki za opinie, jednym slowem wszedzie jest chaos, tak? jednak mimo
    wszystko niezadowolenia nie wyczytuje:-) no i chyba bede startowac do
    Gdanska, bo mam blisko, wlasciwie moglabym dojezdzac, a do Torunia awaryjnie
    zloze dokumenty, i tam to juz musialabym za jakim akademikiem, tudziez
    stancja sie rozejrzec. Martwi mnie tylko sposob rekrutacji na UG, w ubieglym
    roku byl konkurs swiadect, co wg mnie jest absuradle przy tym kierunku, no
    ale coz, i tak i tak trzeba sie pouczyc:-)
    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za opinie

  • 9. Data: 2002-11-06 20:12:38
    Od: "Lucius Sergius" <2...@w...pl>

    Nie jest najgorzej, chaos moim zdadniem przecietny, nie ma co dramatyzowac
    .Co prawda w Dziekanacie czesto trzeba informacje sila wyciskac az ktoras z
    biurw raczy cie poinformowac ale coz, to juz lezy po za zasiegiem
    studentow.Generalnie IHMO Trojmiasto jest ciekawszym miejscem do studiowania
    niz Torun, ale zastrzegam ze to moje osobiste zdanie i znajda sie oczywiscie
    oponenci.

    Radze startowac na UJ , nigdy moim zdaniem nie zaszkodzic sprobowac albo UW
    , mam brata na I rokq na UW i jest zadowolony wiec polecam.

    --
    Salutem dicit.

    LS

  • 10. Data: 2002-11-06 20:54:43
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Xineh' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:aq926u$abq$1@news2.tpi.pl taką oto treść:

    | Zastanawiam sie caly czas nad wyborem kierunku studiów, mam wielki
    | metlik w glowie, mysle o prawie, najblizej mam do Gdanska, i stad
    | pytanie, czy moze lepiej studiowac w Toruniu?

    Po pierwsze: ZASTANOW SIE CZY ABY NA PEWNO PRAWO CHCESZ STUDIOWAC
    Po drugie: dokladnie sie zastanowilas???
    Po trzecie: przemysl to jeszcze.
    Po czwarte......piate....
    Reasumujac ODRADZAM studiowanie prawa (chyba, ze chcesz byc bezrobotna).

    Jesli jednak dalej chcesz studiowac w Trojmiescie to takie luzne mysli
    wpadly mi do glowy:

    Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno w Toruniu byla "sesja ciagla", a na
    UG nie.

    Niestety odpadl IMO duzy argument przemawiajacy za studiowaniem prawa na
    UG - mianowicie przeniesiono wydzial z Sopotu do Gdanska. Niby mala rzecz,
    ale kto sie zrywal z cwiczen albo wykladow na sopocka plaze, ten wie o co mi
    chodzi:-)

    Jakbym mieszkal tak jak Ty w Tczewie, to bym sie jednak zastanawial nad UG.
    Bo przeciez nie bedziesz mieszkac na stancji czy w akademiku (tego akurat
    nie dostaniesz), tylko bedziesz codziennie dojezdzac, co jest dosyc
    uciazliwe. Choc z drugiej strony tansze bedzie utrzymanie. Ja jednak uwazam,
    ze nie jest to prawdziwe studiowanie. Choc Torun to piekne miasto (btw
    slyszalem, ze wydzial z Harmonijki przeniesli na jakies zadupie. Prawda to?)

    Co do poziomu nauczania na UG, to wbrew temu co pewnie niejeden sadzi, nie
    jest tak najgorzej. Wiadomo, ze nie ma na UG duzo profesorow uznanych w
    kraju (jak to jest w mm. Poznan, Krakow, W-wa), ale kadra caly czas rosnie.
    Studiujac prawo na UG mozna tez doglebnie poznac znaczenie terminu "szkola
    gdanska":-)
    Niestety (jak na kazdej uczelni) i tu mozna spotkac sie z "profesorami",
    ktorzy "usiluja" nas do czegos przekonac (zmiana kierunku?:-)).
    Jednak moj przyklad zdaje sie swiadczyc o tym, ze nie przemeczajac sie
    zbytnio, przy "paru" powtorkach mozna jednak te studia skonczyc.
    Zreszta IMO srednio inteligentna osoba (ale sumienna, pracowita i
    systematyczna) spokojnie skonczy prawo (pewnie nie tylko na UG).

    Generalnie polecam, choc po smierci Maxi Kaza, czyli Kazimierza Kruczalaka
    to juz nie jest ta sama uczelnia.

    pozdrowienia i zyczenia "dobrego wyboru"

    ->piotr