  • 1. Data: 2002-11-05 18:30:22
    Temat: ochrona praw konsumenta
    Od: "Kroko" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    poszukuje namiaru na ochrone praw konsumenta w dzienniku ustaw
    niestety jestem calkiem zielony w temacie "prawo" i dlatego prosze
    o jakies konkrety a nie odpowiedzi w stylu "szukaj w google" ;-)
    pozdrawiam serdecznie
    Adi

  • 2. Data: 2002-11-05 23:46:15
    Temat: Re: ochrona praw konsumenta
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, Kroko wrote:

    >+ Witam
    >+ poszukuje namiaru na ochrone praw konsumenta w dzienniku ustaw
    [...]
    >+ o jakies konkrety a nie odpowiedzi w stylu "szukaj w google" ;-)

    http://www.uokik.gov.pl/kompetencje_prez.phtml?z=4
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=9
    (no i sejm :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-06 13:05:22
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

> [...]
    > niestety jestem calkiem zielony w temacie "prawo" i dlatego prosze
    > o jakies konkrety a nie odpowiedzi w stylu "szukaj w google" ;-)

    najlepiej, jak przedstawisz pokrótce swój problem,

    pzdr

    marek