  • Data: 2005-02-09 20:21:53
    Temat: jak rozwiązać umowę o pracę na czas określony???
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Sprawa wydawałoby się błacha a jakoś nic nie mogę znaleźć. Jestem
    zatrudniony na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Z różnych
    powodów chcę się rozstać z pracodwacą i właśnie chciałem napisać
    wypowiedzenie, wziąłem KP do ręki i ...
    Art 32 - rozwiązanie umowy zawartej na okres próbny lub czas nieokreśony
    (słowa nie ma o czasie określonym)
    art 33 - nie mam takiego zapisu w umowie
    art 33'1 - nie dotyczy
    i koniec!
    Czy to znaczy, że nie mam jak tej umowy wypowiedzieć i jestem skazany na nią
    do końca czasu jej obowiązywania???
    NIE CHCE!!! POMOCY!!!
    Gdzie jest mój błąd? Jak (na podstawie jakich artykułów) mogę taką umowę
    wypowiedzieć i w jakim trybie?
    Będę szczerze zobowiązany za pomoc

    --==<< Scottos >>==--