  • 1. Data: 2007-10-18 07:46:38
    Temat: CBA produkuje przestępstwa
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Musimy sobie powiedzieć szczerze, że gdyby nie CBA, posłanka Sawicka nie
    popełniłaby przestępstwa. Gdyby nie CBA, nie stworzono by sztucznie afery z
    ministerstwem rolnictwa.

    Powiedzmy sobie szczerze, powstanie CBA przyczyniło się do wzrostu
    przestepczości w Polsce i korumpuje ludzi. CBA jest w takim układzie w
    najwyższym stopniu szkodliwym organem w Polsce i jako taki, nie powinien
    wogóle istnieć. Gdyby CBA nie istniało, nie byłoby wogóle tych przestępstw,
    które oni rzekomo ścigają, a które to oni sprowokowali, bądź wytworzyli.
    Bez CBA świat był lepszy!!!

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-18 12:55:54
    Temat: Re: CBA produkuje przestępstwa
    Od: "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Musimy sobie powiedzieć szczerze, że gdyby nie CBA, posłanka Sawicka nie
    > popełniłaby przestępstwa. Gdyby nie CBA, nie stworzono by sztucznie afery
    > z ministerstwem rolnictwa.

    Popełniła przestępstwo bo jest nieuczciwa, codziennie
    miliony ludzi mają okazje popełnić przestępstwo ale
    tego nie robią bo albo boja się kary albo są poprostu uczciwi.
    Jedynym plusem rządów PiS jest właśnie koniec pogody
    dla łapówkarzy, układów i świadomości tego że WSZYSTO
    i WSZYSTKICH można kupić. Prowokacja jest zajebistym
    instrumentem. Jesteś prowokowany? Ktoś ci chce dać kase
    w zamian za ... POPROSTU NIE BIERZ a nie placz ze
    CBA wyłapuje tych których chciwość do tego popycha.

    AndrzejZ

  • 3. Data: 2007-10-18 14:14:56
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miliony ludzi mają okazje popełnić przestępstwo ale
    > tego nie robią bo albo boja się kary albo są poprostu uczciwi.

    zalozmy , ze jestem wysokopostawionym urzednikiem....
    przychodzi do ciebie jakis znajmowy, ktorego znasz i wiesz, ze mozesz mu
    ufac..proponuje ci lapowke za zalatwienie jakiejs sprawy...
    duza lapowke.......1 milion, 2 miliony.........jak sadzisz ilu uczciwych
    ludzi by sie na to skusilo.? taka kasa odbiera rozum..... Z TEGO POWODU
    NIE WOLNO TAK PROWOKOWAĆ LUDZI (TZN KUSIC) LUDZI !
    Jesli sie okaze, ze CBA wybrala sobie ofiare, pracowala nad nia,
    zdobywala zaufanie, prala mozg, kusila.....to beda mieli cieplo....
    to nie jest chwytanie, a TWORZENIE przestepcy - TEGO ZADNYM
    SLUZBOM ROBIC NIE WOLNO !

  • 4. Data: 2007-10-18 16:09:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Zabawski napisał(a):
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Popełniła przestępstwo bo jest nieuczciwa

    wiesz czym jest podzeganie?

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 5. Data: 2007-10-18 16:20:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > miliony ludzi mają okazje popełnić przestępstwo ale
    > tego nie robią bo albo boja się kary albo są poprostu uczciwi.

    To jest bez sensu. Jeśli obie strony popełniają przestępstwa, korumpujący i
    korumpowany, to obie strony podlegają osądzeniu i karze.

> [...]
    > w zamian za ... POPROSTU NIE BIERZ a nie placz ze
    > CBA wyłapuje tych których chciwość do tego popycha.

    Czysta demagogia. Sami się już kolejny raz wyłożyli na publicznej
    konferencji. Gdyby CBA nie istniało, nie byłoby wogóle tych przestępstw,
    które oni rzekomo ścigają, a które to oni sprowokowali, bądź wytworzyli.
    Bez CBA świat był lepszy!!!

    Dzisiaj rano taką samą demagogie próbował stosować Rafał Ziemkiewicz z
    "Rzeczpospolitej". Że wobec "Dziada" i "Słowika" też nie możnaby stosować
    prowokacji? Ci mafiozi działali w organizacjach przestępczych i można ich
    łapać na gorącym uczynku podczas akcji przez nich samych zaplanowanych. Pani
    Sawicka nie była w żadnej organizacji przestępczej (do takiej można z
    pewnością zaliczyć PiS), a przestepstwo, którego ona się dopuściła, było
    wyprodukowane przez CBA. Musimy sobie powiedzieć szczerze, że gdyby nie CBA,
    posłanka Sawicka nie popełniłaby przestępstwa. Pańskie twierdzenie nie ma
    żadnego oparcia. Pan sobie wyrobił pogląd wyłącznie na pozasądowym linczu
    CBA na pani Sawickiej. A dlaczego nie możemy się dowiedzieć personaliów
    tego, co sprowokował i sam
    popełnił prxestępstwo korupcji, czyli agenta przestępczej organizacji CBA?

    A propo, to PiS nic szczególnego nie ujawniło, tylko pokazało jakie politycy
    ze wszystkich partii mają podejście do swojej "służby". Poza tym, CBA jest
    organizacją przestępczą, bo nie ujawnili dotychczasowych, przeforsowanych
    przekretów, tylko nakręcali posłankę Sawicką, wiedząc, że ta w tym
    "pojebanym" kraju nie potrafi inaczej żyć, jak wszyscy zresztą "politycy", o
    przeciętnych ludziach nie wspominając. Gdyby na przykład udowodnili pani
    Sawickiej, że wcześniej dorobiła się na podobnych przekrętach majątku, to po
    pierwszym zaproponowaniu przez nią łapówki, powinni ją zatrzymać i wszcząć
    postepowanie. A tak, funkcjonariusze CBA są współsprawcami i reżyserami
    przestępstwa, które to sami w rezultacie nakręcili.
    PiS to banda bandytów!

    boukun

  • 6. Data: 2007-10-18 16:39:19
    Od: "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl>

    Użytkownik "mm" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdobywala zaufanie, prala mozg, kusila.....to beda mieli cieplo....
    > to nie jest chwytanie, a TWORZENIE przestepcy - TEGO ZADNYM

    Zgodze się że zbyt daleko idąca prowokacja jest niedopuszczalna,
    w tym wypadku podobno agent CBA grał na uczuciach - to akurat
    jest skrajne przegiecie, jednak sam mechanizm "prowokacji" jest
    czesto jedynym skutecznym sposobem walki z pewnymi zjawiskami
    i postrzeganie go jako generatora przestępstw to nieporozumienie.

    AndrzejZ

  • 7. Data: 2007-10-18 20:56:33
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > czesto jedynym skutecznym sposobem walki z pewnymi zjawiskami
    > i postrzeganie go jako generatora przestępstw to nieporozumienie.

    wg mnie, taka prowokacja, że przychodzi ktoś i daje łapówkę, jest jak
    najbardziej dopuszczona...
    ale taka, że pracują nad Tobą rok czasu.... przez rok i łóżko każdego można
    złamać BEZ WYJĄTKÓW.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 8. Data: 2007-10-18 22:09:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Sprawa jest prosta!
    PiS i nie tylko bo i PO i reszta bierze za przyklad dzialania amerykanskie
    filmy i byc moze tamtejsza rzeczywistosc szeroko nazwana "fake" (oszustwo,
    trik) zwlaszcza PiS i PO w tym przewodzi.
    Cala sprawa sprowadza sie do tego w CBA by bylo jak ze strazakiem ktory
    podpala a potem gasi i wypina sie do orderu:))
    Jak powiedzial Kurski (PiS) Ciemny narod wszystko kupi... Jak sadze duzo
    lekcji PiS i PO pobieraja w public relation amerykanskich.
    Popatrzcie na przyklad afery w min. rolnictwa. Lepper nawet nie zostal do
    tej pory przesluchany!!! A pamietacie te fanfary PiSu w tej sprawie?
    Chodzilo tylko i wylacznie o rozwalenie koalicji i wybory, bo wybory
    zaszczedzily PiS-owi (nie wam podatnicy) ladne miliony zl....
    Pamietajcie tez, ze PiS i PO to dawne AWS-UW!!!
    Poza tym zapytajcie kaczorow o PC i telegraf, FOZZ i pare innych spraw.
    Zapytajcie skad mja kase i majatki...
    Nie odpowedza wam, albo nazwa was idiotami. Bo wy w oczach PiS-u jestescie
    nizej niz pies Dorna:))

  • 9. Data: 2007-10-19 06:56:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    dekazzze napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    > wg mnie, taka prowokacja, że przychodzi ktoś i daje łapówkę, jest jak
    > najbardziej dopuszczona...

    pod warunkiem ze sa mocne poszlaki na to ze ktos bierze lapowki a ta
    prowokacja ma na celu zdobycie dowoow na konretna osobe. inaczej to
    podzeganie.

    A nie wtedy gdy sa poszlaki ze ktos ma sklonnosci do takich rzeczy
    (rozwalil mnie tekst propisowskiego tak zwanego profesora), co to znaczy
    miec sklonnosci?

  • 10. Data: 2007-10-19 09:30:14
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ff9kef$bfd$2@inews.gazeta.pl...

    > pod warunkiem ze sa mocne poszlaki na to ze ktos bierze lapowki a ta
    > prowokacja ma na celu zdobycie dowoow na konretna osobe. inaczej to
    > podzeganie.

    dokładnie o to mi chodziło

    > A nie wtedy gdy sa poszlaki ze ktos ma sklonnosci do takich rzeczy
    > (rozwalil mnie tekst propisowskiego tak zwanego profesora), co to znaczy
    > miec sklonnosci?

    jak to co? posuwał babę przez kilka miesięcy i po tym czasie i pracy sztabu
    CBA wreszcie wydobyli z niej to co najborsze... Ta kobieta to była może i
    nawet terrorystka, ale tego jeszcze nie zdążył wydobyć... no może gdyby
    wybory były jeszcze za kilka miesięcy!

    pzdr,
    dkzzzzzzz.