  • 1. Data: 2005-01-17 13:53:21
    Temat: jak rozpocząć postępowanie w sprawie cywilnej?
    Od: grzes<b...@e...niestety>

    Nigdy jeszcze nie bylem w takiej sytuacji i nie wiem co zrobić. Otóż
    pewna osoba ukradla mi moja wlasnosc, tzw intelektualna. Gosc nie
    odpowiada na moje żądania usuniecia mojej tworczosci - w ogole nie
    reaguje. Mam dowody na to ze material jest moj i ja jestem jego
    autorem. Jak wstąpic na droge prawna? co powinienem zrobic?

    dzieki za odp.
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info