  • Data: 2004-01-12 11:55:38
    Temat: jak odzyskac paczke...
    Od: "andrew" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...ktora byla zaadresowana na moja firme ktora jest zarejestrowana pod
    adresem mojej tesciowej;) problem w tym ze obecnie rozwodze sie z zona a
    paczke odebrala jej matka i obecnie nie chce jej oddac - kurier wydal ja po
    jej ustnym zapewnieniu ze "tak to tu"! natomiast paczka miala pojsc pod nowy
    adres ale pomyslil sie dystrybutor!:( firmy nie zdazylem przerejstrowac poki
    co - jak moge zalatwic i czy w ogole moge jakos zalatwic te dosc dla mnie
    wazne sprawe? dodam jeszcze iz na liscie przewozowym jako odbiorca figuruje
    moja firma - z moim nazwiskiem - tesciowa nigdy nie byla przezmnie
    uprawniona do odbioru przesylek ani paczek - co moge zrobic??
    Pzdr