  • 1. Data: 2004-01-12 11:55:38
    Temat: jak odzyskac paczke...
    Od: "andrew" <a...@o...pl>

    ...ktora byla zaadresowana na moja firme ktora jest zarejestrowana pod
    adresem mojej tesciowej;) problem w tym ze obecnie rozwodze sie z zona a
    paczke odebrala jej matka i obecnie nie chce jej oddac - kurier wydal ja po
    jej ustnym zapewnieniu ze "tak to tu"! natomiast paczka miala pojsc pod nowy
    adres ale pomyslil sie dystrybutor!:( firmy nie zdazylem przerejstrowac poki
    co - jak moge zalatwic i czy w ogole moge jakos zalatwic te dosc dla mnie
    wazne sprawe? dodam jeszcze iz na liscie przewozowym jako odbiorca figuruje
    moja firma - z moim nazwiskiem - tesciowa nigdy nie byla przezmnie
    uprawniona do odbioru przesylek ani paczek - co moge zrobic??
    Pzdr

  • 2. Data: 2004-01-12 12:25:08
    Temat: Odp: jak odzyskac paczke...
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    na mój gust wziąć dzielnicowego i po paczkę..
    albo coś w ten deseń.

  • 3. Data: 2004-01-12 13:17:17
    Temat: Re: jak odzyskac paczke...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andrew" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli odmawiają wydania, to jest to po prostu przywłaszczenia. najbliższa
    jednostka policji, zawiadomienie, przesłuchanie kuriera i przeszukanie u
    teściowej. Jak trafisz na kogoś z jajami, to w kilka godzin jest do
    załatwienia, tylko zabierz ze sobą kuriera, żeby to zrobili na gorąco. Bo
    jak trafi na normalny tryb, to może trwać kilka tygodni.

  • 4. Data: 2004-01-12 16:17:02
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnijto_>

    andrew wrote:
    > kurier wydal ja po
    > jej ustnym zapewnieniu ze "tak to tu"!

    Zacząć ścigać firmę kurierską - oni na pewno postarają się odzyskać
    paczuszkę od złej teściowej. BTW do mnie jak kurierzy przyjeżdżają to
    nigdy nie zapominają upomnieć się o pieczątkę na liście przewozowym lub
    winietce. Czyżby mamusia żony miała pieczątkę???

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 5. Data: 2004-01-12 17:23:34
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnijto_> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:btuh56$c0v$...@n...onet.pl...

> [...]
    > nigdy nie zapominają upomnieć się o pieczątkę na liście przewozowym lub
    > winietce. Czyżby mamusia żony miała pieczątkę???

    O O O !!!
    właśnie

  • 6. Data: 2004-01-12 18:04:34
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "andrew" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moja firma - z moim nazwiskiem - tesciowa nigdy nie byla przezmnie
    > uprawniona do odbioru przesylek ani paczek - co moge zrobic??

    Hmm... Zagarnięcie mienia i zgłoszenie tego na policję?