  • 1. Data: 2008-12-18 07:45:44
    Temat: jak i gdzie rozwiązać umowe RTV....
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    Witam
    Jak i gdzie rozwiązać umowe "RTV"
    NIe posiadam juz odbiornika TV i chce zrezygnować z opłaty tego abonamentu- ale
    nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...

  • 2. Data: 2008-12-18 09:25:35
    Temat: Re: jak i gdzie rozwiązać umowe RTV....
    Od: "AGA" <d...@g...pl>

    > Jak i gdzie rozwiązać umowe "RTV"
    > NIe posiadam juz odbiornika TV i chce zrezygnować z opłaty tego
    > abonamentu- ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...

    sam kiedys zadawalem takie pytanie

    po prostu musisz isc na Pocztę i napisać pismo, ze w związku z pozbyciem się
    odbiornika RTV
    prosze o nie przesyłanie rachunków

    ale pamietaj ze radio w aucie jak masz, to juz powinienes placic abonament

    bo abonament jest za posiadanie odbiornika a nie ma jego uzywanie

  • 3. Data: 2008-12-18 09:31:52
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2008 08:45:44 +0100, BETON napisał(a):

    > Jak i gdzie rozwiązać umowe "RTV"
    > NIe posiadam juz odbiornika TV i chce zrezygnować z opłaty tego abonamentu- ale
    > nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...

    Wypełnić odpowiedni druczek w książeczce opłat i na najbliższą pocztę.

  • 4. Data: 2008-12-18 10:54:03
    Od: "BETON" <B...@m...pl>

    Użytkownik "AGA" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > ale pamietaj ze radio w aucie jak masz, to juz powinienes placic abonament
    >
    > bo abonament jest za posiadanie odbiornika a nie ma jego uzywanie

    Ostatnie zdanie troche inaczej intrepretują na stronie KRRIiT "Opłaty
    abonamentowe pobiera się za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w
    celu umożliwienia realizacji misji publicznej przez jednostki publicznej
    radiofonii i telewizji."
    "

  • 5. Data: 2008-12-18 11:30:01
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał

    Co za chory kraj. A jak mam radio wbudowane w komorce ?

  • 6. Data: 2008-12-18 13:56:14
    Od: jans <j...@f...pl>

    BETON pisze:
    > Witam
    > Jak i gdzie rozwiązać umowe "RTV"
    > NIe posiadam juz odbiornika TV i chce zrezygnować z opłaty tego
    > abonamentu- ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...

    http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/abonament;r
    tv;-;dla;ciekawskich;,watek,696839.html
    jans

  • 7. Data: 2008-12-18 14:25:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    AGA wrote:

    > sam kiedys zadawalem takie pytanie
    >
    > po prostu musisz isc na Pocztę i napisać pismo, ze w związku z pozbyciem się
    > odbiornika RTV
    > prosze o nie przesyłanie rachunków

    proszę o .... wyrejestrowanie odbiornika

  • 8. Data: 2008-12-18 14:26:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Neko wrote:
    > Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał

    > Co za chory kraj. A jak mam radio wbudowane w komorce ?

    jeszcze się o to kłócą.
    Formalnie tak, w praktyce się nie czepiają.

  • 9. Data: 2008-12-18 14:27:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > Witam
    > Jak i gdzie rozwiązać umowe "RTV"
    > NIe posiadam juz odbiornika TV i chce zrezygnować z opłaty tego
    > abonamentu- ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrać...

    odbiornik wyrejestrowuje sie na poczcie
    w książeczce był odpowiedenik druk.
    Zresztą wystarczy nr kartoteki, którą pewnie już dostałeś pocztą.

  • 10. Data: 2008-12-18 15:12:32
    Od: ps <z...@p...sk>

    > http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/abonament;r
    tv;-;dla;ciekawsk...
    > jans

    Kliknalem na ten link tam jest takie zdanie:
    "należy dopełnić formalności wyrejestrowania urządzeń rtv"
    Ja tu mam pytanie.
    Przyszedl list o zaleglym abonamencie i grozacych odsetkach, w zwiazku
    z tym przewertowalem Dz.U. na ktory sie tam powoluja i nie znalazlem
    nic o obowiazku wyrejestrowania gdy pozbywam sie odbiornikow.
    Powiedzmy ze pozbylem sie odbiornikow jakis czas temu.
    Poniewaz z ww. dz. u. nie wynika ze powinienem ich wowczas (ani w
    ogole) poinformowac, wiec przyjmuje ze jesli zostana poinformowani
    teraz (ze pozbylem sie odbiornikow dawno) to wszystko w porzadku i nie
    musze regulowac niezaplaconego abonamentu?