    From: "daniel" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak długo przechowywać odcinki wpłaty?
    Date: Thu, 1 Jul 2004 20:50:09 +0200

    witam
    jak długo należy przechowywać blankiety potwierdzające wpłatę na rachunek.
    Firma, której jestem klientem od 3 lat poleciła mi zapłacić rachunek za
    ....wrzesień 2001r. , który wiem, że zapłaciłem ale nie przechowuję niestety
    tak długo potwierdzeń wpłaty. Do tej pory płacę tej firmie miesięczne opłaty
    za usługi jako osoba fizyczna, ale oni dopiero teraz do mnie zaczęli rościć
    pretensje. Wydaje się to śmieszne, ale kto ma rację w takim układzie? Czy ja
    mam obowiązek przechowywania we własnym interesie takich dokumentów przez
    okres 5 lat?
    pozdrawiam