    From: "end" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak
    Date: Sat, 1 Nov 2003 15:01:35 +0000 (UTC)

    Witam!
    Na zebraniu zostałem oskarżony przez mojego kierownika o umyślne uszkodzenie
    jego telefonu (przy pozostałych pracownikach) podczas gdy nie ma ku temu
    żadnych dowodów. Takie różne urojone oskarżenia mające charakter szykan
    zdarzały sie bardzo często już wcześniej, dlatego udało mi się to nagrać.
    Chciałbym Państwa spytać czy pomimo, że istnieje bardzo duże
    prawdopodobieństwo, ze żaden ze świadków nie potwierdzi prawdy (a nawet mogą
    wspólnie z kierownikiem próbować mataczyć) jest możliwość prawna i sens
    dochodzenia choćby przeprosin ze strony kierownika przed sądem za to drobne
    pomówienie? Czy konieczna będzie pomoc prawnika? Ile to może kosztować? Może
    gdzieś w internecie są opisane podobne przypadki rozpraw?
    Dziękuję za wszelkie wypowiedzi.
    End
    &#8220;Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty&#8221;. James
    Callaghan.