  • 1. Data: 2004-08-04 21:48:23
    Temat: isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

    Pewnie już były pytania z tym związane, ale googlowałam grupę i nie
    znalazłam odpowiedzi na pytanie.
    Na stronie (w temacie) piszą że jest dostęp do pełnych tekstów DZienników
    Ustaw (pdf) ale niestety jak znalazłam interesujące mnie rozporządzenie nie
    znalazałam żadnego linku do pdf itd. Czy to znaczy że nie można czy ja coś
    źle się poruszam po tej stronie? Czy może tylko nowe Dz. U. są w pdf?
    Czy rzeczywiście nie ma strony (poza komercyjnymi płatnymi) na której są
    pełne teksty starych Dz. U.?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam
    barbarella

  • 2. Data: 2004-08-04 21:53:27
    Temat: Re: isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    BarBarella wrote:
> [...]
    > znalazałam żadnego linku do pdf itd. Czy to znaczy że nie można czy ja coś
    > źle się poruszam po tej stronie? Czy może tylko nowe Dz. U. są w pdf?

    Nie wszystkie są.

    > Czy rzeczywiście nie ma strony (poza komercyjnymi płatnymi) na której są
    > pełne teksty starych Dz. U.?

    starych?

    KG

  • 3. Data: 2004-08-05 10:05:24
    Od: DarekS<d...@w...pl>

    W bazie danych do której podajesz link znajdują się raczej wszystkie
    ustawy, natomiast rozporządzenia są wszystkie od 1996 roku do teraz,
    a rozporządzenia sprzed 1996 roku są niekompletne. Pisałem kiedys
    do sejmu w sprawie rozporządzenia, do którego nie było linku, to mi
    odpisali, że po prostu "nie nadążają z aktualizacją obowiazujących
    ustaw i rozporzadzeń i wprowadzaniem nowych (nie dziwne - sejm
    pracuje w akordzie" i nie mają czasu wpowadzać do bazy danych
    starych rozporządzeń

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-05 10:21:19
    Temat: dzięki :)
    Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź kam (akurat potrzebowałam z 1983 roku) i DarkuS :)
    pozdrawiam
    barbarella