  • 1. Data: 2009-02-27 13:59:47
    Temat: inna cena na pólce a inna w kasie....
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Przedstawie sytuacje:
    Chciałem kupić router bezprzewodowy z sklepie komputerowym - znana siec proline
    Na półce za szybą stoi, - cena 125zł - kupuje..
    placę- facet mówi 135zł.
    To pytam czemu drożej-=
    ...bo w cenniku jest 135-
    No ale na pułce jest wystawione 125.- No jest i co z tego.
    to wołam kierownika, - stwierdził ze sprzedadzą mi za 125zł-
    ale okazało sie po chwili ze ten na półce to jest "zarezerwowowany" a dla mnie
    mogą sciagnać- ale juz za 135zł
    Rozumiem pomyłke...ale czesto kupuje routery - i ten za 125zł stoi juz tam od
    bardzo dawna a sprzedają za 135.
    Taki prosty haczyk.

    Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja handlowa?
    Gdzie moge przeczytać wiecej ustawach na ten temat...

  • 2. Data: 2009-02-27 14:25:05
    Temat: Re: inna cena na pólce a inna w kasie....
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja handlowa?
    > Gdzie moge przeczytać wiecej ustawach na ten temat...

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?
    topic=55

    Piotr

  • 3. Data: 2009-02-27 20:44:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ale okazało sie po chwili ze ten na półce to jest "zarezerwowowany" a
    > dla mnie mogą sciagnać- ale juz za 135zł

    Jak stoi w sklepie na wystawie, to jest do sprzedaży. Temu klientowi, to
    mogą ściągnąć za 135 zł. Tobie mają sprzedać ten za 125 zł. Było po prostu
    wezwać na miejsce Policję. Skończyło by się na pouczeniu albo mandacie dla
    kierownika sklepu.

    > Rozumiem pomyłke...ale czesto kupuje routery - i ten za 125zł stoi juz
    > tam od bardzo dawna a sprzedają za 135.
    > Taki prosty haczyk.
    > Co moge zrobić aby przestali omijac przepisy- inspekcja handlowa?

    Inspekcja Handlowa się na co dzień tym zajmuje.