  • 11. Data: 2005-12-09 16:36:16
    Temat: Re: idea - orange
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł napisał(a):
    > Czy to prawda ze po polaczeniu Idei z Orange dlugi osob ktore nie placily
    > abonamentu w Idei ulegly zostaly anulowane ze wzgledu na przeksztalcenia
    > firmy?

    tak

    KG

  • 12. Data: 2005-12-09 16:40:27
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    kam napisał(a):

    > tak
    >
    > KG

    Trochę się zastanawiałem nad tą odpowiedzią, ale doszedłem do
    wniosku, że masz rację, kamie. Implikacja jest fałszywa jedynie w
    przypadku, jeśli z prawdy wynika fałsz. Natomiast nic nie stoi na
    przeszkodzie uznania, że implikacja "0->0" jest prawdziwa, zatem
    wyrażenie "Idea połączyła się z Orange -> długi zostały anulowane" jest
    jak najbardziej logicznie prawdziwe ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2005-12-09 17:26:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dla biznesu Orange ma teraz najlepszą ofertę na rynku

    Bo sama Idea takiej oferty wypracować nie mogła :-) Potrzebowali
    wyprowadzić zysk do kraju, gdzie jest mniejsze opodatkowanie i moim
    zdaniem tylko taki był sens tej transakcji. Marka Orange nie była w
    Polsce wcześniej znana, toteż nadanie Idei tej nazwy wcale nie
    podniosło prestiżu. Co więcej, śmiem twierdzić, że gdyby nie Idea, to
    marka Orange nadal w Polsce była by nieznana. Ale to moje prywatne
    zdanie i mogę się mylić.