    From: "S&B" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: i jak ma wyglądać w moim przypadku pozew(wniosek) do sądu
    Date: Thu, 23 Nov 2006 06:24:00 +0100

    i jak ma wygladać w moim przypadku pozew(czy wniosek)do sądu o zniesienie
    obowiazku alimentacyjnego? Jest dwoje dzieci, matka ma jedno a ja drugie.
    Rozumiem że zniesienie obowiązku alimentacyjnego może nastąpić w stosunku do
    dziecka które jest ze mną, a czy w stosunku do córki która jest przy matce
    również? Czy może ja mam wystąpić o alimenty dla syna który jest ze mną od
    matki? W skrócie chodzi o to jak to załatwić aby każde z rodziców łożyło na
    dziecko które jest z nim. Narazie mamusia ciągnie na dwójkę, a ma jedno, a
    ja mam jedno i płacę na dwoje. Wiem juz też dlaczego Ex nie pracuje, bo po
    prostu jej się to nie opłaca, dochód na jedną osobę w rodzinie nie moze byc
    wyższy niz coś ok. 291zł aby dostała pełną zaliczkę alimentacyjną.