  • 11. Data: 2004-07-21 15:09:45
    Temat: Re: historia pewnej reklamacji w Polkomtel S.A.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 21 Jul 2004 16:25:02 +0200, Liwiusz naskrobał(a):

    > Reugulamin świadczenia usług PLUS GSM:
    > § 14
    > (...)
    > 7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, kwestionowana kwota powinna
    > być zapłacona w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji wskazanej w
    > piśmie do Abonenta informującym o rozpatrzeniu wniesionej reklamacji.
    >

    > Tak więc obojętnie jak bardzo sądziłeś, że masz rację, i obojętnie ile sądów
    > przyznało Ci potem rację, powinieneś sporną kwotę zapłacić (mógłbyś ją później
    > odzyskać wraz z odsetkami).

    umowa go nie wiąże w po jej rozwiąznaniu pomijając w ogóle fakt że to są
    niedozwolne zapisy umowne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-07-21 15:57:22
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak więc obojętnie jak bardzo sądziłeś, że masz rację, i obojętnie ile
    sądów
    > przyznało Ci potem rację, powinieneś sporną kwotę zapłacić (mógłbyś ją
    później
    > odzyskać wraz z odsetkami). Rozwiązanie Twojej umowy przez PLUSa i
    naliczenie
    > kary było prawidłowe, pomimo ostatecznie prawomocnie uznania reklamacji.
    Taki zapis stanowi niedozwoloną klauzulę umowną w świetle 385(3) ust.22
    ergo
    zapis jest nie ważny z mocy prawa

    poza tym, nie wchodziłem w postępowanie reklamacyjne, gdyż to odnosi się do
    usług telekomunikacyjnych (ich niewykonania lub nienależytego wykonania).
    Bezpodstawne roszczenie nie podchodzi pod taki zapis umowny - pomyśl co by
    się stało, gdyby nagle na rachunku pojawiło się 200'000 pln zamiast 200 pln,
    bo doliczono ci usługe infocentrum 1000 razy, mimo iż jej nie zamawiałeś?
    Płacić? Nie, gdyż usługa nie była świadczona na podstawie umowy!!
    ergo
    nie podchodzi to pod postępowanie reklamacyjne
    ergo
    zapis (sprzeczny z ustawą) i tak nie ma tu zastosowania.

    > Poza tym mam pytanie: czy naprawdę tak było, że pomimo opłacania kolejnych
    > rachunków, PLUS GSM rozwiązał umowę jedynie z powodu 5zł niedopłaty?
    Czy PlusGSM naraził by się na kompromitację i odmówiłby wypłaty 30zł
    zasądzonych kosztów Sądowych?? Jak widać tak - tymi zajmuje się komornik z
    IV wyd. Środmieście ;)
    Kto wie co Plus jest w stanie zrobić...

    p.
    TW,

  • 13. Data: 2004-07-21 15:59:32
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bo ja wiem czy komornik zajalby komputer? wierzyciel powienien zastosowac
    > najmniej uciazliwy sposob egzekucji dlugu, a wlasnie egzekucja z rachunku
    > jest takim sposobem w tym przypadku :) art. 799 k.p.c.
    Mój drogi - komornikowi też trzeba dać zarobić.
    A z Polkomtel pośmiewiska robić już nie ma potrzeby.

    p.
    TW,

  • 14. Data: 2004-07-21 16:22:42
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Mój drogi -

    nie Twoj, ale drogi hehe :)

    > komornikowi też trzeba dać zarobić.

    komornikowi nalezy sie oplata stosunkowa przy egzekucji swiadczen pienieznych
    i wynosi ona 15% (wy)egzekwowanej sumy wiec co masz na mysli? z konta komornik
    sobie najszybciej wszystko sciagnie bo polkomtel raczej pustego konta nie
    ma :P, a gdyby zajal komputer to musialby sie bawic w licytacje i takie tam
    bzdury :)

    pozdr.
    marcin

  • 15. Data: 2004-07-21 16:25:35
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Kto wie co Plus jest w stanie zrobić...

    no teraz to juz raczej nic. :) jestem ciekaw jak szybko ich bank przeleje
    kase na konto komornika, potem ile czasu minie do dnia kiedy komornik
    rozliczy sie z Toba.

    pozdr.
    marcin

  • 16. Data: 2004-07-22 06:04:39
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

> [...]
    > sobie najszybciej wszystko sciagnie bo polkomtel raczej pustego konta nie
    > ma :P, a gdyby zajal komputer to musialby sie bawic w licytacje i takie

    takie tam bzdury, gdzie generuje sie koszty - a dodatkowe koszty to
    mozliwosc "przycinki" ;-)
    p.
    TW,

  • 17. Data: 2004-07-22 08:18:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    a zadosc uczynienie? nie chcisles wiecej od nich wyciagnac? Skoro i tak
    doszlo do rozprawy.
    nic tylko chiodzic do lekarza i sie leczyc na "nerwice", nie udowodnia Tobie
    ze jestes w tym przypadku zdrowy.

    P.

  • 18. Data: 2004-07-22 19:15:17
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

> [...]
    pienieznych
    > i wynosi ona 15% (wy)egzekwowanej sumy wiec co masz na mysli? z konta

    A tak BTW, te 15% od kogo jest sciagane? Dluznika czy wierzyciela?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2004-07-22 22:07:53
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A tak BTW, te 15% od kogo jest sciagane? Dluznika czy wierzyciela?

    dluznika

  • 20. Data: 2004-07-23 06:31:53
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > nie udowodnia Tobie
    > ze jestes w tym przypadku zdrowy.
    6 kc jest bezlitosne - to ja musialbym udowodnic :C
    p.
    TW,