  • 1. Data: 2004-07-20 14:53:10
    Temat: Problem z meldunkiem
    Od: "remo" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    za dwa dni kupuje mieszkanie. Tzn. za dwa dni bedzie umowa notarialna a
    wydanie lokalu i ostatnie 20% ceny za jakies 2 tygodnie.
    Obecna wlascicielka wymelduje sie dopiero tuz przed wydaniem lokalu. W akcie
    notarialnym ma byc na to rygor egzekucyjny. Czy jest to dla mnie bezpieczne i
    co zrobic jezeli obecny wlasciciel jednak sie nie wymelduje?
    Posrednik zapewnia ze w takim wypadku rygor egzekucyjny umozliwia
    wymeldowanie "na sile", tzn. bez zgody obecnego wlasciciela.

    michal

  • 2. Data: 2004-07-20 15:44:17
    Temat: Re: Problem z meldunkiem
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "remo" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    >Czy jest to dla mnie bezpieczne i
    > co zrobic jezeli obecny wlasciciel jednak sie nie wymelduje?

    polecam wątek:
    Temat: Wymeldowanie-w jaki sposob?
    Data: 6 lipca 2004 15:04

    i nie martw się meldunkiem, przed płaceniem poczytaj watek:
    Temat: Przekręt w majestacie prawa
    Data: 6 lipca 2004 21:06

    pozdr
    Traaq

  • 3. Data: 2004-07-20 16:02:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    http://tinyurl.com/5h4sa

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-07-21 07:13:55
    Od: "remo" <r...@N...gazeta.pl>

    ok,dzieki.
    I jeszcze jedno. Prawda jest ze nie mozna kogos wymeldowac bez jego zgody.
    Ale rygor egezekucyjny w akcie notarialnym jest rzekomo zgoda sprzedajacego
    ze chce sie wymeldowac. Czy to prawda ze na tej podstawie mozna spokojnie
    wyrzucic kogos z mieszkania bez jego zgody gdyby np. zmienil zdanie dzien po
    tym jak sprzeda mi mieszkanie? Wydaje sie ze to ma sens, ale chcialbym sie
    upewnic.

    michal

  • 5. Data: 2004-07-21 09:31:21
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    remo pisze:

> [...]
    > mozna spokojnie wyrzucic kogos z mieszkania bez jego zgody gdyby np.
    > zmienil zdanie dzien po tym jak sprzeda mi mieszkanie? Wydaje sie ze to ma

    wiem, ze u nas "meldunek" to jakas "swietosc", ale totylkow naszych
    glowach.

    Wg PRAWA meldunek nie daje ZADNYCH PRAW..
    jest STWIERDZENIEM FAKTU.

    Boguslaw