  • 1. Data: 2003-09-18 15:27:52
    Temat: hipotetycznie
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    Zawsze mnie zastanawiolo jakie sankcje mozna podjac wobec skazancyh na
    dozywocie, ktorzy w zakladzie karnym popelniaja jakies przestepstwo - dla
    przykladu cos ciezkiego - zabicie innego skazanego.

    pozdrawiam serdecznie,
    jelen

  • 2. Data: 2003-09-18 15:43:23
    Temat: Re: hipotetycznie
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 3. Data: 2003-09-19 13:31:05
    Od: Dredd<...@...pl>

    Po pierwsze kolejny wyrok, który może w efekcie skutkować np.
    podwyższeniem progu po osiągnięciu jakiego skazany może ubiegać
    się o warunkowe przedterminowe zwolnienie
    Po drugie utrata pewnych więziennych przywilejów które ewentualnie
    zdobył wcześniej w razie poprawnego sprawowania się (tu odsyłam do
    kodeksu karnego wykonawczego i przepisów wykonawczych do niego)

    -> http://usenet.pomocprawna.info