  • 11. Data: 2006-01-11 10:26:20
    Temat: Re: handelek bez zezwolenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jureq napisał(a):

    > Zreszte zajrzałem do oryginalnego postu.

    W oryginalnym poście mowa o zezwoleniu - a handel nie wymaga zezwolenia
    (zazwyczaj)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 12. Data: 2006-01-11 17:38:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:
    > Za co?? Handlować sobie można większością rzeczy bez zezwolenia.

    500 zł z tytułu art. 60(1) kw. Zakładam, że handel gościa wygląda na
    działalność gospodarczą, a nie sprzedaje on na bazarze swoich starych
    nart.