-
11. Data: 2002-02-12 12:21:08
Temat: Re: gwarancje...
Od: "PePe" <p...@a...net.pl>
Użytkownik "Grzegorz" napisał:
| Człowiek ma gwarancję na sprzęt i nie wie co ma z nią zrobić.
| No cóż. :)
nie o to chodzi. _wiem_, ze musze isc z karta i gwarancja, ale pytam na
grupie, bo nie wiem, jakie inne zobowiazania strony udzielajacej
gwarancji, poza tymi zapisanymi na mojej karcie gwarancyjnej. chcialem
sie upewnic, czy jezeli nie beda mogli dac mi dokladnie takiej samej
karty, to czy maja _obowiazek_ zwrocenia mi kasy. (chyba zrozumiale
jest, ze wole ten scenariusz... a najprawdopodobniej nie beda mogli mi
dac takiej samej karty, bo, jak pisalem, creative sie wycofal z
interesu...)
--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...
-
12. Data: 2002-02-12 15:59:49
Temat: Re: gwarancje...
Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>
> nie o to chodzi. _wiem_, ze musze isc z karta i gwarancja, ale pytam na
> grupie, bo nie wiem, jakie inne zobowiazania strony udzielajacej
> gwarancji, poza tymi zapisanymi na mojej karcie gwarancyjnej. chcialem
> sie upewnic, czy jezeli nie beda mogli dac mi dokladnie takiej samej
> karty, to czy maja _obowiazek_ zwrocenia mi kasy. (chyba zrozumiale
> jest, ze wole ten scenariusz... a najprawdopodobniej nie beda mogli mi
> dac takiej samej karty, bo, jak pisalem, creative sie wycofal z
> interesu...)
Nawet jeśli creative wycofał się z interesu t jak znam polski rynek i
hurtownie to firma od której kupiłeś kartę dostanie zwrot gotówki bądź
wymienią im na inną kartę.
Chyba że istnieje prawdopodobieństwo że karta ma wadę prawną (tzw.:lewa; ps.
bez kontekstu politycznego) to już co innego.
A swoją drogą to każdy przedsiębiorca ponosi pewne ryzyko gdy coś sprzedaje
i udziela gwarancji.
Rozumiem Twoje obawy, ale są one troszke przedwczesne - siedzę w interesie
komputerowym od 6 lat i nie było przypadku (Wawa) aby hurtownie robiły
jakieś problemy
Pozdrawiam
Grzegorz