  • 11. Data: 2002-02-12 12:21:08
    Temat: Re: gwarancje...
    Od: "PePe" <p...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał:
    | Człowiek ma gwarancję na sprzęt i nie wie co ma z nią zrobić.
    | No cóż. :)
    nie o to chodzi. _wiem_, ze musze isc z karta i gwarancja, ale pytam na
    grupie, bo nie wiem, jakie inne zobowiazania strony udzielajacej
    gwarancji, poza tymi zapisanymi na mojej karcie gwarancyjnej. chcialem
    sie upewnic, czy jezeli nie beda mogli dac mi dokladnie takiej samej
    karty, to czy maja _obowiazek_ zwrocenia mi kasy. (chyba zrozumiale
    jest, ze wole ten scenariusz... a najprawdopodobniej nie beda mogli mi
    dac takiej samej karty, bo, jak pisalem, creative sie wycofal z
    interesu...)

    --
    [ pozdrawia pE. ]
    mugole wszystkich krajow...

  • 12. Data: 2002-02-12 15:59:49
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

> [...]
    > jest, ze wole ten scenariusz... a najprawdopodobniej nie beda mogli mi
    > dac takiej samej karty, bo, jak pisalem, creative sie wycofal z

    Nawet jeśli creative wycofał się z interesu t jak znam polski rynek i
    hurtownie to firma od której kupiłeś kartę dostanie zwrot gotówki bądź
    wymienią im na inną kartę.
    Chyba że istnieje prawdopodobieństwo że karta ma wadę prawną (tzw.:lewa; ps.
    bez kontekstu politycznego) to już co innego.
    A swoją drogą to każdy przedsiębiorca ponosi pewne ryzyko gdy coś sprzedaje
    i udziela gwarancji.
    Rozumiem Twoje obawy, ale są one troszke przedwczesne - siedzę w interesie
    komputerowym od 6 lat i nie było przypadku (Wawa) aby hurtownie robiły
    jakieś problemy

    Pozdrawiam

    Grzegorz