    From: Pawel Dziekonski <P...@m...ch.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja na uzywane graty...
    Date: 14 Mar 2002 15:24:05 GMT
    Sender: Pawel Dziekonski <d...@p...ch.pwr.wroc.pl>

    witam,

    poszedlem wczoraj do sklepu z uzywanymi czesciami komputerowymi
    w celu zakupu nagrywarki. sprzedawca powiedzial mi, ze nie dostane
    zadnej gwarancji, moge tylko w przeciagu tygodnie ja zwrocic jesli
    beda jakiekolwiek problemy.

    czy mimo to mam prawo wymagac jakiejs gwarancji/rekojmi i jak
    to jest z uzywanymi rzeczami? prosze o odpowiedzi i/lub linki.

    dzieki z gory, Pawel

    --
    Pawel Dziekonski - dzieko#mml.ch.pwr.wroc.pl - http://2618360679/dzieko
    ------------ Remove spam protection from my email address! ------------