  • From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: gwarancja na samochod a firma?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 17:28:57 +0200

    Witam,

    Mam taką sytuację:
    Kupiliśmy rok temu samochów w salonie. Gwarancja - 1 rok - skończyła się 2
    tygodnie temu. Samochów został kupiony na fakturę na spółkę cywilną, a
    właścicielami (wg dowodu rejestracyjnego) jesteśmy na spółkę ze wspólnikiem.
    Około 3 tygodnie temu został dokonany przegląd gwarancyjny w autoryzwoanej
    stacji obsługi.
    Teraz nastąpiła awaria układu kierowniczego.
    Czy można wykonać jakieś sensowne ruchy, które zmiejszą koszta naprawy
    podsuwając coś pod gwarancję, rękojmię?

    Dzięki za ewentualne wszelkie sugestie - także niezwiązane z rękojmią lub
    gwarancją. Sugerowano mi np., by wnosić o zwrot naprawy od właściciela
    drogi, po której ostatnio jechałem i była w fakatlnym stanie.

    Pozdrawiam
    Kuba