  • 1. Data: 2005-12-16 22:05:14
    Temat: gwarancja na obudowę do pralki
    Od: "bz10" <b...@p...onet.pl>

    W styczniu 1995 roku kupiłem pralkę f-my Ariston - gwarancja 2 lata.
    Dokupiłem za 100zł cytuję "PASZPORT ARISTON umożliwiający Państwu
    korzystanie ze wszystkich przywilejów wynikających z gwarancji producenta.."
    Argumentem dla zakupu właśnie ARISTONA była wówczas dla mnie była 5-letnia
    gwarancja. Dziś czuję sie oszukany.
    Zgłosiłem obecnie do naprawy obudowy, odpadła farba i skorodowała na dole w
    miejscu mocowania nóg. Podczas zgłoszenia i na infolinii oświadczono mi, że
    korozja obudowy nie polega gwarancji.Korozja obudowy jest to uszkodzenie
    termiczne lub chemiczne (takich uszkodzeń gwarancja nie obejmuje - jest to
    w druku gwarancji). Faktem jest, że pralka stoi w pralni i woda na niej jest
    chociażby podczas wyjmowania prania. W wiekszości czsu podłoga jest sucha. W
    instrukcji nie ma podanych wymagań klimatycznych dla pralki.
    Pytanie moje brzmi: W jaki sposób wyegzekwować wymianę, naprawę obudowy w
    ramach gwarancji. Czy mógłby mnie wesprzeć jakiś urząd? Czy zażądać wpisu
    serwisanta odmowy naprawy - wymiany obudowy?
    PS uszkodziły się też nózki - guma. Ale tego przy zgłoszeniu nie
    kwestionowano.

    ZIBI
    b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-12-16 22:56:57
    Temat: Re: gwarancja na obudowę do pralki
    Od: "Regi" <r...@v...pl>

    >W styczniu 1995 roku kupiłem pralkę f-my Ariston - gwarancja 2 lata.
    >Argumentem dla zakupu właśnie ARISTONA była wówczas dla mnie była 5-letnia
    >gwarancja. Dziś czuję sie oszukany.

    Idz sie lecz...

    --
    Regand

  • 3. Data: 2005-12-16 23:05:36
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    bz10 wrote:
    > Argumentem dla zakupu właśnie ARISTONA była wówczas dla mnie
    > była 5-letnia gwarancja. Dziś czuję sie oszukany.
    Termin minął 5 lat temu.

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 4. Data: 2005-12-17 11:22:59
    Od: "bz10" <b...@p...onet.pl>