    From: "tolo" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja a waga
    Date: 26 Jan 2004 21:11:02 +0100

    Witam.
    Mam mały zgryz. Kupiona lodówka w firmie X popsła się. To się zdarza nie
    tragedia. Przyjechał serwis naprawił. Ok. NIestety tylko przez parę miesięcy.
    Znów padło. Decyzja serwisu wymiana. I tu zaczęly się schody. Firma, która
    sprzedała mi sprzęt w trakcie rozmowy ze mną była uprzejma i urocza. Większą
    Pan chce OK, Wniesienie i zniesienie - ależ bez problemu gratis , no bo to
    reklamacjia. Niby OK, ale... . Jak już żona wybrała (jedynie godzina)
    zapłaciłem (dopłata wartosci 50% pierwotnej ceny lodówki - a co mnie tam niech
    ma sprzedawca za godzinne ganianie z moją żoną) i upsss. Słyszę my przyjedziemy
    dziś może jutro, ale trzeba znieść stary sprzęt i wnieść nowy. I tu mnie
    zatkało. Pytam się jak wnieść i znieść jak to reklamacja. Słyszę, że my nie
    swiadczymy takich usług. Zbaraniałem. Nie dość, że miesiąc jestem bez lodówki
    to jeszcze mam dzwigać coś co już raz dzwigałem. Nie piszę tu wszystkiego bo
    nie chcę przynudzać . Natomiast pilnie poszukuję odpowiednich przepisów.
    Gwarancja jest już poza rękojmią minęło ok 16 miesięcy od zakupu więc
    Rozporządzenie Rady Ministrów z dn 30 maja 1995 roku nie bardzo , a może
    jednak ?? Szukam Pomocy
    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam Tolo