  • 1. Data: 2002-04-26 10:51:34
    Temat: gminny podatek za samochod:)
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    dostalem wezwanie do zaplacenia podatku w wysokosci 500zl za uzywanie
    samochodu o masie calkowitej 3,5 tony. moj samochod ma faktycznie tyle w
    dow. rej. ale przeciez do 3,5 samochody traktuje sie jako osobowe. moj co
    prawda wpisane ma dostawczy ale na "do kosciola" tez mozna nim jechac:) w
    gminie powiedzieli mi ze uchwala rady miasta pojazdy o masie calkowitej 3,5
    tony traktowane sa jako ciezarowe. czy jest jakis sposob na te bande
    darmozjadow i matolow? skuteczny rzecz jasna...:) pomysl o czlonkowstwie w
    "samoobronie" juz rozwazalem:)))

    pozdrawiam - mateusz

  • 2. Data: 2002-04-28 04:19:29
    Temat: Re: gminny podatek za samochod:)

    Użytkownik "team2k" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "samoobronie" juz rozwazalem:)))
    >
    > pozdrawiam - mateusz
    >
    > istotny jest wpis w dowodzie rejestracyjnym:
    jeżeli jest napisane "osobowy" nie płacisz podatku jeżeli pisze
    "ciężarowy","autobus" bądż "specjalny "podatek płacisz
    adam