    From: "Michał" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: glupia sprawa.. ale coz..
    Date: Thu, 7 Aug 2003 15:01:40 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@pa88.krobia.sdi.tpnet.pl

    sytuacja ma sie tak.
    mialem wypadek auto odholowal, na swoja dzialke ojciec kolegi ktory ze mna
    jechal,
    i teraz zaczyna sie problem, gosci pojechal sobie za granice, a ja auto chce
    zabrac z jego dzialki,
    dzwonie do niego, a on textem ze nie moge zabrac auta, bez jego zgody i
    obecnosci, chociaz wiem ze brama na dzialke jest otwarta..
    czy moge wejsc bez zadnych konsekwencji na jego dzialke i zabrac nalezace do
    mnie auto?
    chodzi mi zeby je przewiezc do mojego domu, zebym nie mail latania z
    klientami.
    gosciu jak znim rozmawialem to grozil mi ze jak zabiore auto to zglosi
    kradziez na policje,
    ehh
    nie rozumiem ludzi...

    Pozdro Michał