  • 1. Data: 2003-08-25 13:20:26
    Temat: gdzie znalesc ustawe o samorzadzie gminnym i systemie oswiaty?
    Od: "Maciek N." <n...@i...pl>

    Witam. Jestem pierwszy raz na tej grupie wiec witam wszystkim.

    Bardzo potrzebuje tresc ustawy o systemie osiwaty i o samorzadzie gminnym.
    Czy moze mi ktos podac link, nawet platny do strony gdzie to znajde? Bede
    bardzo wdzieczny. Jest mi to naprawde potrzebne a nie wiem gdzie szukac,
    nawet google nie pomogly:(

    Pozdrawiam Maciek

  • 2. Data: 2003-08-25 13:53:28
    Od: "jerry" <j...@p...com.pl>

    Użytkownik "Maciek N." <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo wdzieczny. Jest mi to naprawde potrzebne a nie wiem gdzie szukac,

    Ustaw najproście teoretycznie sie szuka u wydawcy - czyli www.sejm.pl
    nastepnie prawo /internetowy system prawny i mamy wyszukiwarke. Niestety nie
    wiem, czy ktoś ujednplica te teksty ale pewnie nie......

    jerry

  • 3. Data: 2003-08-25 13:59:31
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Maciek N. wrote:

> [...]
    > znajde? Bede bardzo wdzieczny. Jest mi to naprawde potrzebne a nie wiem
    > gdzie szukac, nawet google nie pomogly:(

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 4. Data: 2003-08-25 14:15:49
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > bardzo wdzieczny. Jest mi to naprawde potrzebne a nie wiem gdzie szukac,

    Tu znajdziesz wszystko, co jest zwiazane z oswiata, w tym jednolite
    teksty wymienionych ustaw (SO obejmuje najnowsza nowelizacje).
    I nawet nie trzeba placic (jeszcze):

    http://ipwo.vulcan.pl/

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2003-08-25 14:55:32
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    jerry wrote:

    > Ustaw najproście teoretycznie sie szuka u wydawcy - czyli www.sejm.pl
    > nastepnie prawo /internetowy system prawny i mamy wyszukiwarke. Niestety
    > nie wiem, czy ktoś ujednplica te teksty ale pewnie nie......

    Teksty są ujednolicane.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 6. Data: 2003-08-25 16:40:13
    Od: "Maciek N." <n...@i...pl>

    Dziekuje Wszystkim. Dodatkowo dostalem tekst na priv