  • 1. Data: 2004-01-09 11:22:03
    Temat: gdzie znajde grafiki itp zwiazane z prawem?
    Od: "design-ts" <d...@w...pl>

    Witam, projektuje strone internetowa dla pewneo prawnika, i moje pytanie
    brzmi czy nie wiecie gdzie moge znalesc jakas darmowa lub platna grafike na
    temat prawa? chodzi tutaj o wage, paragrafy i inne tego typu przedmioty, z
    gory dzieki za odp. i sory za NTG
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-10 10:27:56
    Temat: Re: gdzie znajde grafiki itp zwiazane z prawem?
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "design-ts" kemenangan <09 sty 2004> menyalin :

> [...]
    > temat prawa? chodzi tutaj o wage, paragrafy i inne tego typu przedmioty, z

    Ej no kompromitujesz sie, a jaka Ty chcesz miec grafike na tematy prawa ? Tlo z
    "paragrafami", widze
    moze wez zobacz jak wygladaja strony kancelarii, rzecznikow, patentowych. Jak chcesz
    grafike z prawem
    to mozesz pojsc pod sad i zrobic zdjecie.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2004-01-10 14:42:37
    Od: "design-ts" <d...@w...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20...
> [...]
    Jak chcesz grafike z prawem
    > to mozesz pojsc pod sad i zrobic zdjecie.

    Witaj, nie chodzilo mi o to:)
    wiesz, wejsc na jakas strone sciagnac grafike jest latwo, ale to nie w tym
    rzecz, nie kradne grafik, a po za tym nie chodzi mi o zwykle paragrawy, aby
    miec zdjecie musze miec prawa (sciagniete z internetu), dlatego pytalem o
    link to takowych rzeczy, tj. zdjec, grafik itp.. ale juz znalazlem:)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-10 17:39:18
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "design-ts" kemenangan <10 sty 2004> menyalin :

    > dlatego pytalem o
    > link to takowych rzeczy, tj. zdjec, grafik itp.. ale juz znalazlem:)

    eh, daj spokoj, hehehehe, "takowych" czyli jakich jak chcesz moge zrobic zdjecie
    gmachu WPiA na Lipowej
    bardzo ladny budynek.

    ROTFL

    --