  • 1. Data: 2004-01-09 10:38:11
    Temat: ponowne zameldowanie meza i jego prawa do najmu po smierci tesciowej
    Od: "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Moj maz odszedl ode mnie 8 lat tamu, 3 lata temu wymeldowalam go z
    mieszkania komunalnego mojej Mamy, ktora dotad byla glownym najemca tego
    mieszkania. Miesiac temu zmarla. Z tego co wiem, to maz moj w rownym stopniu
    co ja otrzymuje prawo do bycia glownym najemca lokalu. Czy to prawda? Czy
    urzad meldunkowy na jego prosbe moze go ponownie zameldowac w moim
    mieszkaniu? Czy rzeczywiscie po smierci tesciowej otrzymuje jakiekolwiek
    prawa do mieszkania?

    Bogumila