  • 1. Data: 2002-06-06 19:13:24
    Temat: gdzie znajdę
    Od: "annie" <e...@s...pl>

    ustawe z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych, bo
    musze sie nia podeprzec w pismie do urzedu gminy, ktory nie chce mi
    wymeldowac kogos, kogo dwa lata juz nie ma. Mowia, ze musza byc spelnione
    dwa warunki, a jak dla mnie to musi byc spelniony albo jeden albo drugi. No
    mniejsza z tym, podrzucie mi konkretny namiar, prosze.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-06-06 22:01:31
    Temat: Re: gdzie znajdę
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    http://www.mswia.gov.pl/prawo/prawo_sprobyw_10.html

    >+ dwa warunki, a jak dla mnie to musi byc spelniony albo jeden albo drugi. No
    >+ mniejsza z tym, podrzucie mi konkretny namiar, prosze.

    Powodzenia, mi nie robili trudności (procedura w toku).
    O jakie 'warunki' ci chodzi ? Bo IMO 6 miesięcy spełnia ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd