  • Data: 2002-12-10 12:09:31
    Temat: fundusz inwestysyjno kapitalowy-pytanie
    Od: "Jarek" <y...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Chcialbym prowadzic nastepujaca dzialalnosc:
    zbierac od ludzi pieniadze , ktore dobrowolnie przekazuja na konto mojej
    firmy a nastepnie zebrane pienidze inwestowac wedle wlasnej woli , po
    pomyslnych inwestycjach i pomnozeniu kapitalu poczatkowego zwracac osoba
    wplacone pienidze wraz z jakims procentem zysku, cos w rodzaju funduszu
    kapitalowo inwestycyjnego.
    Mam pytanie jak jaka forma dzialalnosci pozwala na prowadzenie takich uslug
    czy mozna to nazwac funduszem , jak sie sprawa ma od strony prawnej i od
    czego powinienem zaczac??
    z gory dziekuje za pomoc
    z powazaniem
    Jaroslaw Wojciechowski