    From: "RB" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotografowanie - złośliwe niepokojenie ?
    Date: Tue, 19 Sep 2006 09:07:04 +0200

    Czy zrobienie komuś zdjęcia bez jego zgody może być uznane przez sąd za
    wykroczenie z art. 107 k.w. , tj. złośliwe niepokojenie ?
    Sąsiad złożył taką skargę na mnie, w której żali się, że robiłem jemu i jego
    żonie (a nie było jej tam) zdjęcia aparatem (telefonem). Istotnie wykonałem
    mu 2 zdjęcia, jedno kiedy wysiadał z samochodu (na ulicy przed jego
    posesją), oraz drugie już na jego posesji za furtką. Mocno się wtedy rzucał
    do mnie (słownie), że robie na ulicy zdjęcia (trochę chory), więc mu
    pokazałem, że mogę sobie robić.

    pozdrawiam

    Robert