  • 1. Data: 2003-07-07 06:52:48
    Temat: faktura za niewykonana usluge
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Czesc

    Dostalem fakture od MPO za smieci. Pierwszy raz w zyciu ;) Jest ona za 6
    miesiecy, czyli az do wrzesnia 2003. Nie posiada wpisanego terminu
    platnosci. Czy to jest w porzadku ? W jakim terminie powinienem ja
    oplacic, jesli nie ma ona go wpisanego, a tylko termin wystawienia ?

  • 2. Data: 2003-07-07 07:56:10
    Temat: Re: faktura za niewykonana usluge
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Dostalem fakture od MPO za smieci.

    Forma platnosci to przelew? ja sie domyslam

    Zadzwon do nich i wyjasnij, a tak BTW jesli faktura jest za uslugi do
    wrzesnia to z gory nie musisz placic, zaplacisz w pazdzierniku :)