  • 31. Data: 2010-02-08 09:18:45
    Temat: Re: faktura na nie moją firmę
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 23:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > a co w powyzszym pytaniu nie spodobało sie?

    klyczunie jązyka, ktyre zmysza mni do zgadywunia, cu chciałyś napiusać.

    > Tak wlasnie mysle, ze cos ci sie pomyliło.

    No przyciuż wyjuśniłem co i w jukim zakrysie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-02-08 16:14:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > klyczunie jązyka, ktyre zmysza mni do zgadywunia, cu chciałyś
    > napiusać.

    ale czego nei rozumiesz?
    Pytania o przepis, na podstawie ktorego firma miałaby upasc, czy pytania o
    powód, w zwiazku z ktorym firma miałaby upasc (jezeli nie umiałbys
    przytoczyc konkretnego przepisu)

    > No przyciuż wyjuśniłem co i w jukim zakrysie.

    no wlasnie, nie dosc ze merytorycznie dałes czadu, to jeszcze czepiasz sie
    niewiadomoczego...

  • 33. Data: 2010-02-11 23:15:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010, Budzik wrote:

    > hmmm
    > jak dokonac sprawdzenia poprawnosci tych danych?

    http://www.stat.gov.pl/regon/

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2010-02-12 08:57:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > http://www.stat.gov.pl/regon/

    a jak firma nie ma regonu albo w tej bazie jeszcze sie nie znajduje?
    To wtedy ta kara, o której pisał scream?

  • 35. Data: 2010-02-12 09:34:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 22:09:28 +0100, Jackare napisał(a):

    > Ale gdzie jest problem by wziąć fakturę na firmę jeżeli ta tego wymaga?
    > Jakieś nieuzasadnione i niemające podstaw odczucia pracownika?

    Np. sprawy gwarancyjne, ubezpieczeniowe. Do każdej z takich czynności
    musiałby póżniej przedstawiać pełnomocnictwo "firmy".....
    I właśnie faktura, rachunek ma być na tego pracownika, księgowa zaksięguje
    je dowodem wewnętrznym z kserem tego rachunku/faktury - opisane jako
    "refundacja za okulary KOWALSKIEGO". Bo nie każdy może mieć refundowane
    okulary, tylko pracownicy zajmujący konkretne stanowiska pracy. Tzn, że
    pracodawca "ponosi koszt" - bo jak ma taką wolę to każdemu, nawet
    przechodniom może robić prezenty i kupować okulary. Ale to chyba by już
    były darowizny ;)

  • 36. Data: 2010-02-12 09:54:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-02-2010 09:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > a jak firma nie ma regonu

    Nie ma takiej możliwości.

    > albo w tej bazie jeszcze sie nie znajduje?

    To jest baza Regon, podłączono do niej tylko interfejs wyszukiwarki.
    Firma trafia do bazy w momencie nadania numeru.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 37. Data: 2010-02-12 10:00:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > To jest baza Regon, podłączono do niej tylko interfejs wyszukiwarki.
    > Firma trafia do bazy w momencie nadania numeru.

    REGON Wyszukiwanie (stan danych na dzień: 2010-01-31)

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-02-12 10:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    > Nie ma takiej możliwości.

    czyli zeby otworzyc firme, najpierw trzeba isc po regon?

    > To jest baza Regon, podłączono do niej tylko interfejs wyszukiwarki.
    > Firma trafia do bazy w momencie nadania numeru.

    tu bład wskazał juz Liwiusz.