  • Data: 2007-07-23 16:58:42
    Temat: eurokonto w PeKaO SA
    Od: "Aneta W." <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Ponad 10 lat temu założyłam eurokonto w PeKaO SA. W którymś tam miejscu była
    dyspozycja o przysyłaniu comiesięcznych wyciągów. I wszystko było ok. Po
    jakims czasie przestałam korzystac z konta, bo urodziłam dziecko, poszłam na
    wszystkie możliwe urlopy, aby je odchowac, na konto nie wpływały żadne
    pieniądze, comiesięczne wyciągi przestały przychodzic. Zapomniałam o tym
    koncie. Teraz po kilku latach dostaję wezwanie do zapłaty dośc wysokiej
    kwoty za samo prowadzenie konta. No i mam wątpliwości, bo gdybym dostawała
    te wyciągi to widziałabym, że moje zadłużenie wobec banku rośnie i
    prawdopodobnie zlikwidowałabym to konto, a tak dowiaduję się dopiero teraz.
    I mam pytanie, czy ktos może wie, bo ja już nie mam żadnych umów, jakie z
    nimi podpisywałam i regulaminów, czy bank miał prawo zaprzestania wysyłania
    tych wyciągów i żądac teraz zwrotu kosztów prowadzenia rachunku przez kilka
    lat, chociaż ja z niego nie korzystałam. Mam kilka dni na spłatę, później
    kierują sprawę do sądu.
    Dziekuję i pozdrawiam.
    A.