  • Data: 2007-07-25 11:52:32
    Temat: Re: eurokonto w PeKaO SA
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Bien pisze:
    > Z ciekawostek bankowych - tez mam jedno takie konto od kilku lat nie
    > uzywane (mbank) ze wzgledu na brak odzialow BRE Banku w okolicy i co za tym
    > idzie niemozliwosc zalatwienia czegokolwiek normalnie - chocby wplaty.

    W oddziałach BRE Banku i tak byś nic nie załatwił, nawet jakby były. BRE
    Bank nie obsługuje AFAIR rynku detalicznego, a jedynie private banking i
    corporate. Detaliczne 'macki' BRE to mBank (z mKioskami (takie 'kioski'
    w hipermarketach i galeriach handlowych) oraz Centrami Finansowymi (tam
    kredyty można załatwiać) - w obu są często wpłatomaty) oraz MultiBank
    (ten już ma normalne oddziały, ale nie załatwisz w nim nic związanego z
    mBankiem).

    --
    k.