  • 1. Data: 2006-05-24 14:38:38
    Temat: emerytura a wymiar urlopu
    Od: halina<h...@o...pl>

    1 sierpnia przechodzę na emeryturę. W wzwiązku z tym,że poważnie
    zachorowałam,jestem na zwolnieniu lekarskim i nie będę mogla wykorzystać
    przysługującego mi na ten rok urlopu wypocznkowego. Bedę miała wyplacony
    ekwiwalent i teraz zaczyna się rodzić wątpliwość.
    1.czy przysluguje m i ekwiwalent na cały przysługujący mi wymiar, czy tez wymiar
    obliczny jest proporcjonalnie co będzie skutkowało niższym ekwiwalentem ?
    Uważam,że należy mi się pełny wymiar - jeżeli jestem w błędzie proszę o podanie
    podstaw prawnych. Bardzo proszę o pomoc - sprawa bardzo pilna

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-24 15:35:33
    Temat: Re: emerytura a wymiar urlopu
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    ekwiwalent zostanie obliczony za urlop wypoczynkowy proporcjonalny:
    7/12 x 26 dni = 15,17 po zaokrągleniu 16 dni.
    Podstawa prawna: Kodeks pracy.

    wa