  • 1. Data: 2006-05-24 12:22:39
    Temat: Co może zrobic oskarżony zeby sprawa nie uległa przedawnieniu?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,

    W styczniu 2007r ulegnie przedawnieniu stawiany mi zarzut fałszerstwa.Art
    271 podpisanie sie nieprawdziwym imieniem i nazwiskiem
    Moje pytanie brzmi: W jaki sposób można doprowadzić owe oskarżenie do końca
    ponieważ nie chcę być przez 15 lat oskarzonym
    Wszystkie czynnosci były już przeprowadzone włacznie z dwukrotnym aresztem a
    od około 3 lat dostaję regularnie wezwania na rozrawę główną w sprawie
    własnej.
    Prosze o sensowną podpowiedz.

  • 2. Data: 2006-05-24 13:18:24
    Od: stern <s...@0...pl>

    Alicja napisał(a):
> [...]
    > od około 3 lat dostaję regularnie wezwania na rozrawę główną w sprawie

    jakie pytanie taka odpowiedź:
    przyznaj się do wszystkiego.

    Wówczas nie przedawni się.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-05-24 13:53:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):
> [...]
    > od około 3 lat dostaję regularnie wezwania na rozrawę główną w sprawie

    Poza przyznaniem się i dobrowolnym poddaniem się karze - co da się
    zrobić dość szybko - nie możesz nic zrobić by przedłużyć okres
    przedawnienia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-05-24 14:27:02
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Poza przyznaniem się i dobrowolnym poddaniem się karze - co da się
    > zrobić dość szybko - nie możesz nic zrobić by przedłużyć okres
    > przedawnienia.

    Przyznanie się i poddanie dobrowolnej karze nie wchodzi w grę poniewaz
    miałem takową propozycję ze strony prokuratora z której chciałem skorzystać
    ale pan prokurator sam wycofał sie ze swojej propozycji. Ja chce tak jak
    wyzej pisałem żeby zakonczyła sie ta sprawa i nic wiecej.
    Ponawiam pytanie jak zakonczyc sprawę.

  • 5. Data: 2006-05-27 12:57:14
    Od: stern <s...@0...pl>

    Alicja napisał(a):

> [...]
    > ale pan prokurator sam wycofał sie ze swojej propozycji. Ja chce tak jak
    > wyzej pisałem żeby zakonczyła sie ta sprawa i nic wiecej.

    przyznaj się,
    masz już przecież odpowiedź

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911