  • 1. Data: 2005-12-13 13:42:27
    Temat: badanie lekarskie- a zgoda pracodawcy
    Od: "Poziomka" <p...@o...pl>

    Prosze o poradę w nastepujacej sprawie: 20.12 musze zrobic sobie badanie (
    bardzo wazne dla mnie). Musialam zapisac sie miesiac wczesniej na to
    badanie. Lekarz przyjmuje tylko w godzinach mojej pracy. Jestem
    nauczycielką. Czy dyrektor powinien na moja prosbe zwolnic mnie na to
    badanie, czy nie musi -wowczas przepadloby mi to badanie. Dodam , ze w mojej
    szkole jest jeszcze oprocz niego 2-ch zastępców .